2013. február 23., szombat

Muszáj volt...

Sziasztok!
Ismét itt vagyok, bár lehet, hogy ezt a bejegyzést nem ide kéne kitennem, de úgy érzem, ez most pontosan ide, pontosan most ide kívánkozik!

Az utóbbi hétben, kaptam 2 embertől 2 dolgot. Az egyiktől egy képet, a másiktól egy videót! Leírhatatlanul jól esett! El tudjátok képzelni, hogy számomra ez mekkora öröm? Leírhatatlan. Ezt szavakba nem lehet önteni, sem leírni! Amit én itt leírok, egyáltalán nem fejezi ki, azt , amit érzek!
Amikor tavaly nyár elején elkezdtem a blogolást, akkor csak aranyos megjegyzések jöttek, és biztató szavak. Néha, pedig egy-két rossz akaró, akikkel szócsatába elegyedtem, de végül kibékültem velük.
Aztán nekiláttam egy hirtelen ötlettől vezérelve ennek a blognak! És jöttetek TI olvasók! Akiknek nagyon sok mindent köszönhetek!
Azért nem gondoltam volna, hogy ilyeneket fogok tőletek kapni! Még mindig sokkos hatás alatt vagyok, s próbálok valami összefüggő köszönetnyilvánítást összehozni, szóval bocsánat, ha értelmetlenül makogok itt össze-vissza!

Bibi:
L.T.P.~-Little diamond(For Lizi)  című videója, amin én nőiesen kijelentem. SÍRTAM! Igen, sírtam, és nem fogom eltitkolni! Megmondom őszintén, a közepén már bekönnyeztem, de igazán a végén sírtam el magamat... Gyönyörű, még egyszer köszönöm nagyon, nagyon, nagyon szépen!

Cintia:

Tudom, hogy nem ide tartozik, de ezt is Tőle kaptam! <3

Neked is nagyon szépen köszönöm ezeket! ezeknél ugyan nem sírtam, de itt ugráltam a széken! boldog voltam, hogy ilyeneket kaptam Tőled! 

És ez most mindenkinek:
Szerintem, vannak nálam ezerszer jobb bloggerinák! De úgy vagyok vele; És akkor mi van?!
Ők kapnak ennyi olvasót, kommentet, és szeretetet? Ő nekik készítenek videót, illetve képet?! Az Ő blogjuk neve díszeleg egy kézen?! NEM. 
Ezzel most nem arra akarok utalni, hogy jobb vagyok bárkinél, mert nem. Említettem is a mondandóm elején! Senkinél sem vagyok jobb, de életemben nem tapasztaltam még, hogy bármely blogger/bloggerinának videót készített volna az egyik olvasója. Legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy egyszer valakitől ilyet fogok kapni!  Nem szeretnék beképzeltnek tűnni, mert nem vagyok az, egyszerűen csak szárnyalok a boldogságtól, hogy ennyire szereti valaki az írásom! :) 
Annyit kérek, hogy aki ezt elolvassa, az hagyja meg a véleményét egy megjegyzésben!


10 megjegyzés:

  1. Most képtelen vagyok letörölni a vigyort az arcomról...AZ ÉN NEVEM BENNE VAN A TE BLOGODBA...AZ ÉN VIDEOM ÉS...ÚRISTENN!!

    És még hozzátenném sokadszorra is,hogy megérdemled...mindezt... <3

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Bibihez ^^ Wáááá remélem nem törted ki a lábadat ahogy a széken ugráltál xDD :DD

    VálaszTörlés
  3. awwe Lizim <3 te kis szerencsees.!:) <3 en orulok h boldog vagy:) remelem sokaig igy is marad.!:) Detti.x

    VálaszTörlés
  4. Azért kaptad ezeket, mert megérdemled!Nagyon jó az összeg blogod.Tele van ötlettel és egyéniséggel!
    Imádlak téged.Nagyszerű vagy és fenomenális :D ♥

    VálaszTörlés
  5. Azért kaptad mert megérdemled!:)
    I'm Linzer.<3 :) Imádom a blogjaid.<3 :)

    VálaszTörlés
  6. Ha valaki akkor te tényleg megérdemled ne szerénykedj! <3 :D

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó a videó és kérlek szépen írjál folytatást a blognak léciiii :D :)

    VálaszTörlés
  8. Én is szeretem a LINZERt... főleg az eperlekvárosat.. :D

    VálaszTörlés
  9. imádom ezt a blogot. csak most találtam, beleolvastam egy darab fejezetbe és megfogott! imádom! :)

    VálaszTörlés
  10. Egyszoval az egesz blogra:szuper!❤❤❤

    VálaszTörlés