2013. január 5., szombat

Infó.

Sziasztok! Most nem egy új résszel jöttem, hanem egy kis tájékoztatóval! 
Ne haragudjatok, de ezen a hétvégén nem tudok új részt hozni, mert egész végig tanulnom kell.
Nekem sem egy leány álom, elhihetitek ... De muszáj javítanom egyes tantárgyakból, mert nyolcadikos vagyok, és nem sokára itt a felvételi.
A fejezetet már elkezdtem, de bizonytalan, hogy mikor tudom befejezni, így sajnos nem tudom megmondani, hogy mikor lesz új rész! Igen, ez egy vacak helyzet, de majd ez is megoldódik. Jövőhét péntekig biztos, hogy fent lesz a fejezet! Ennyit tudok mondani!
További szép napot!
Csók ! xx
L.T.P.~

3 megjegyzés:

  1. szia. van a blogom (http://interview-blog01.blogspot.hu/) ami azzal foglalkozik hogy én blog szerkesztőket interjúvolok meg.azt szeretném hogy te legyél a következő akit meginterjúvolok! ha benne vagy hogy pár kérdést feltegyek kérlek add meg az e-mail címedet!előre köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh.. WOW köszönöm szépen! és persze, hogy benne vagyok!!:) eliza.mersany2@gmail.com

      Törlés