2013. január 9., szerda

21.fejezet.~A döntés megszületett!



Sziasztok! Tudom, bnem a leghosszabb rész lett, de már szégyelltem nagyon a pofámat, hogy ennyi ideje nem volt új rész!:S De MOST ITT VAN!! Az előző résznél 60 tetszik lett*-----------------------*, és 13 kommentár*-----------* Ismét lehetne ennyi:$
A fejezet VÉGÉN VAN EGY KÉRDÉSEM, AMIRE KOMIBA VÁLASZOLJ!



21.fejezet.


Napok teltek el Zoe-val való veszekedésem óta. Az 'Eleanor, vagy Zoe' probléma, még mindig enm oldódott meg sajnos.
Azt sem tudom, mit csináljak ! Zoe..
Olyan fura nekem ez a lány, egyszer csókolózik velem, egyszer pedig lekiabálja a fejemet, és kijelenti, hogy idióta vagyok.
Teljes a kavar a fejemben, viszont egy dologban biztos vagyok! 
Eleanornak elfogom mondani a csókot, ami köztem és gyerekem anyja között történt.
Nem titkolhatom el előle, hiszen egy pár kapcsolatban az őszinteség a legfontosabb.

Egy újabb koncert vette kezdetét a londoni O2 arénában. 
Ez az első koncert, ahol Benjamin is velem van. Úgy gondoltam, hogy ideje beadagolni a rajongóknak ezt a gyerek dolgot. Tudom, mindenki kavarni, keverni, kombinálni fog, hogy ki Benjamin, végül lehet, hogy majd valami kanadai fa vágó fia lesz. 
Felsóhajtottam, és Harry, Liam, Niall, és Zayn után szaladtam a színpadra.
- Hello London - kiáltott a mikrofonba Harry.
A közönség tombolni kezdett, mi pedig a Live while we're young-ot énekelni.
A dal után, Harry felolvasott egy twitter kérdést, és válaszoltunk rá. 
Ezután jött a következő dal a What makes you beautiful.
A szám után, elénekeltünk még sok-sok számot, majd eljött majdnem a koncert vége. 
Most jövök én! Nagyot nyeltem, majd letrappoltam a színpadról, míg Liam bejelentette, hogy szeretnék valakit bemutatni a rajongóknak.
Egy operatőr már a színpad szélén állt Benjaminnal a kezében.
Mihelyt odaértem  a babára mosolyogtam, és kivettem az operatőr kezéből.
- Köszönöm - motyogtam, majd visszamentem a színpadra.
Amikor felértem a közönség egyszerre kezdett el tombolni, és kiabálni.
- Remélem, bírod a népszerűséget - suttogtam Benjamin fülébe, majd Harry mellé léptem.
- Hát itt is vannak Tomlinsonék - rikácsolta a mikrofonba Harold barátom.
- Na kössz - ráztam meg a fejemet, majd kicsavartam Harry kezéből a mikrofont, és beszélni kezdtem bele. - Öhm, tudom, ez most így egy kicsit sok lesz nektek, de gondoltam hivatalosan is bejelentem, hogy ... ez annyira, áhh ezt elmondani.Állítom, senki nem nézte volna ki ezt belőlem, őőh igen, és nehéz így nagy közönség előtt na! - mosolyodtam el kisfiúsan.
- Mondjad már Louis! - mondta unottan Niall, mire a közönség felnevetett.
- Ő itt Benjamin ! - emeltem meg kicsit a karomban lévő gyerekem.
- Édes Istenem ! - csattant fel Niall - Még egy csiga is gyorsabb nálad. - közönség ismét nevetni kezdett.
- Niall, ha abbahagytad a gúnyolódást ..
- Ne tereld a témát - szólt közbe Liam.
- Fú - nevettem fel végül én is kínomban, Benjamin mozgolódni kezdett a kezemben, és integetni az embereknek. Fantasztikus .. Ez sem tud megülni a seggén. - Benjamin a fiam - mondtam ki a sokkoló hírt, majd összeszorítottam a szemeimet.
- Szerintem egész jól fogadták - hallottam meg Liam susogását a fülembe.
- Mit csinálnak? - kérdeztem halkan.
- Állnak - felelt Liam - De ha kinyitnád a szemedet.
- Társaságban nem illik sugdolózni - Niall.
- Látom Niall, ma nagyon eleged van belőlem - nyitottam fel a szemeimet, és ránéztem.
- Nekem? Dehogyis! Még csak most kezdődik a buli! - kuncogott Niall.
- Képzeljétek! - kezdett mesélni a közönségnek Harry . - Benjamin, ki tudja mondani a nevemet! - büszkélkedett. A közönség tombolni kezdett, és kiabálni, sikítozni.
Szegény Benjamin, hova hoztam én. Miket kell átélni már ilyen pici korában! De ha már most ilyen öhm, nagy rajongó tábora van, mi lesz később? 
Belegondolni sem merek.
Megigazítottam a kezemben a kisbabát, majd a mikrofont visszahelyeztem az állványra.
Lementem a színpad elé, ahol csomó biztonsági őr állt. Előtte viszont jeleztem a fiúknak, hogy kövessenek.
Gyerekestül a kezemben gázoltam át az őrökön, így sikerült közel kerülnöm a rajongókhoz.
Sikítva jelezték, tetszik nekik!
Pár szerencsés lánynak adtam autó grammot, és csináltuk egy közös képet.

*~*~*

A koncert, és a hosszadalmas dedikálás után Benjamint visszavittem anyukájának, aki még mindig igen csúnya pillantásokat vetett rám. Szinte ölt  a pillantása.
Nem hiszem, hogy Zoe számomra az ideális lány, jobban teszem, ha Eleanort választom.
Ez a gondolat már tegnap este körvonalazódott bennem, de most már tutira biztos voltam benne.
Eleanort választottam!


Kérdés:
Nagyon megutálnátok, ha a történetben ugranék egy-két évet? Mert így már nem tudok mit kezdeni..


19 megjegyzés:

  1. nem utálnánk meg :DD ugorhatsz felőlem :)

    VálaszTörlés
  2. Imááádom :DD ÁÁÁH!!! XD
    Válasz : Én aztán nem!Nyugodtan :D

    VálaszTörlés
  3. Mi...legalábbis én soha nem utállak meg.Imádom,ahogy írsz,amit írsz és az a legjobb,hogy totál egyszerű az írásod mégis ez benne a legfigyelemfelkeltőbb. Nem használsz gyakran olyan szavakat,amiket a való életben az ember ritkán használ,hanem csak lazán.És ezért vagy te a legjobb blogíró és én az egyik legnagyobb rajongód! :)

    VálaszTörlés
  4. Dejóólet*-*(Y) csak kár h ilyen rövid :((
    siess a kövivveeeel :DD♥

    VálaszTörlés
  5. Csak tessék, annál izgibb a fejezet. És nagyon-nagyon jó lett.:)) Ujjat ;)

    VálaszTörlés
  6. nyugodtan :) amúgy nagyon jó! :DD

    VálaszTörlés
  7. engem nem zavarna imádom a sztorit úgy hogy nyugodtan

    VálaszTörlés
  8. Uuuu nagyon jo lett!!
    Nem utalnank meg ....nyigottan!
    Csak siess a kovivel! Pls!

    VálaszTörlés
  9. Nem nyugodtan ugorj! És nagyon jó lett ügyii vagy!

    VálaszTörlés
  10. nyugodtan ugorj!!! es.nagyon jo!!!!!! :D <3

    VálaszTörlés
  11. nyugodtan ugorj pár évet :))

    éés kiraktam az interjút a blogomra!boocsi h késéssel de tanulnom kellett.. :/ itt a link szeretném ha egy fejezet elejére / vagy egy külön bejegyzésbe linkkel kiraknád!! http://interview-blog01.blogspot.hu/2013/01/interju4-ltp-little-diamond.html

    VálaszTörlés
  12. Fúúh nagyonjóó lett*-*♥és nyugodtam ugorj (:

    VálaszTörlés
  13. nagyonjó leet!! hamar köviiit!! :DD
    és sztem ugorj, engem nem zavar, úgy is mi közben olvastam pont ezen gondolkodtam vagyis vmi hasonlón :DD szóval ugorhatsz nyugodtan ;))

    VálaszTörlés
  14. egyátalán nem utálnánk! ;)

    VálaszTörlés
  15. Nem jön össze Louis Zoéval? :-(

    VálaszTörlés