2013. január 15., kedd

Díj!

Nagyon szépen köszönöm Zsófinak!!!:) Nagyon örültem ennek a díjnak!:)








Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek. 

1.) Írj magadról 11 dolgot.

1. Oda vagyok az írásért, élek, halok érte.
2. 8.-os vagyok.
3.Utálom a matekot.
4.Van egy kutyám, hobbi.
5. A kedvencem a One Directionből, Liam, és Louis.
6. A szobámban csak 1D poszterek vannak.
7.Van facebook oldalam.
8. 14 éves vagyok.
9. Utálom a nevemet._. 
10. Kedvenc számom az 1D-től a More than this, és a They don't knoe about us.
11. Több, mint 10 blogom volt már.

2.) Válaszolj, 11 kérdésre.
  1. A barátaid, szüleid tudják, hogy blogolsz? Olvassák is a történetet?   Igen, tudják, több barátnőm is olvassa! Anyukámék is tudják, de erről a blogról nem tudnak.
  2. Van barátod? (fiúra gondolok :)) Nincs.xd
  3. Szereted Austin Mahone-t?  Igazából, nincs vele semmi bajom, de nem vagyok rajongója.
  4. Van BFF-ed?  Van.:D
  5. Van testvéred? Van:D 
  6. Miért blogolsz? Mi vett rá, hogy elkezd? Huhh... http://directionerekide.blogspot.hu/2013/01/az-en-sztorim-az-en-blogjaim.html <--- Ha, erre rámész, ez mindent elárul!
  7. Van háziállatod? Van.
  8. Szeretnél majd gyereket? Ha igen, hányat? Őő, igen. 2.:D 
  9. Van valami nagy álmod az életben?  Van, de nem nagyon szeretném megosztani xd
  10. Milyen tanuló vagy?  4-es.:D
  11. Van példaképed? Van, van:D

3.) Írj 11 kérdést.

1.Mi a hobbid?
2.Van testvéred? Ha igen hány, és hány évesek?
3. Szereted a kutyákat? Ha igen, van kutyád?
4.Hazudtál már ?
5. Olvastál/ olvasol könyvet?
6.Ki a kedvenc íród?( gondolom van, mivel te is blogot írsz!)
7. Mi a kedvenc ételed?
8. Ha találkoznál az 1D-vel mit tennél?
9. Hány blogod van?
10. Örülsz a díjnak? 
11. Ismerjük egymást személyesen?

4.)
Akiknek küldöm a díjat:
-  http://miertmindigmi.blogspot.hu/ Az én emberem, és Hanna.
Bocsi, többet nem tudok!





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése