2012. december 29., szombat

19.fejezet.~Ismét együtt.

Sziasztok!:)
ezentúl, itt elől fogok útba igazítást adni:):D
45 tetszik?:$ 17 komment?:$ 
Ohh yeeahh!---------------------->
Amúgy, én úgy gondoltam, ha vége lesz a blognak, akkor csinálok egy kis kvízt az olvasók között, és aki nyer, az kap valamit:) Nyugi, még nem gondolkodom záráson, ne értsetek félre, csak közöltem az ötletet:)

Sajnálom, hogy most csak ilyen rövid fejezetet hoztam, DE MEGÍGÉREM, hogy December 31-én felrakok egy izgalmasat:) Jó?:) Kommentárokat szeretnék kapni!: $



19.fejezet.~

Szegény Liam megilletődve, csak állt, és hagyta, hogy a lány ölelgesse.
Mikor a csajszi elengedte Liamet, még szóhoz jutni sem hagyta, hanem magyarázni kezdett.
- Liam! Képzeld el, Danielle mesélte, hogy milyen aranyos vagy, meg minden, és én már úgy szerettem volna veled találkozni, és...- de Liam itt közbevágott.
- Öhm, várj! Először is, honnan ismered Daniellet? Másodszor ki vagy? Harmadszor miért ölelgetsz?
- Danielle, nem mondta, hogy ilyen faragatlan tuskó vagy a lányokkal - mondta nagy szemekkel a lány.-  Amúgy Marie vagyok, Danielle unoka tesója,ha tudni szeretnéd, és igazából, azért öleltelek meg, mert örömmel töltött el, hogy találkozhatok végre veled.
- Aha.. - motyogta Liam, majd felém fordult- Érdekes- suttogta gyorsan- Nekem Danielle még sosem mesélt semmiféle Marie-ről.
- Nem zavar, hogy itt állok? - mosolygott bájosan Marie.
- Hát, bocsi - mondta Liam esetlen hangon.
- Nem is értem mit lát benned Danielle - mondta sértődötten Marie, majd elviharzott.
Liammel összenéztünk.
- Ez biztos Danielle rokona? - húztam fel a szemöldökömet.
- Hát, nem tudom .. - motyogta. Szerencsétlen még mindig kicsit sokkolva volt, látszott az arcán.- Ez fura volt- jelentette ki végül.
Ezek után, csak sétáltunk tovább egymás mellett.

*~*~*


Egy hét telt el, mióta meglátogattam Liam barátomat. Hát mit ne mondjak? Nem jutottam előrébb, a ' Zoe vagy Eleanor' dologban. A kérdések csak kavarognak a fejemben. Ennyi kérdőjelet szerintem még ember nem látott. Ha mindet le kéne írnom, talán egy A4-es lap sem lenne elég.

Ma találkozunk a srácokkal, egy londoni szállodában. A mai napot együtt töltjük, szórakozunk, stb.
Én foglaltam le a szobát, mert a többiek otthonról érkeznek,én pedig ezen a kis banda szünetben világ utazót játszottam. Mondhatni, bejártam fél Angliát.

Elnyúltam a szoba hosszú kanapéján. Csak pár percig élvezhettem a kényelmes kanapé adta örömöket, mert megcsörrent a telefonom.
- Ahj - nyögtem fel, majd felültem, a telefonomat meg a fülemhez emeltem.- Igen? Tessék.
- Szia, Louis! Itt vagyunk lent a szálloda előtt, nem szeretnél útba igazítani minket? - hallatszott Harold hangja a telefonban.
- De, persze, megyek - feleltem, majd lecsaptam a kagylót.
Felkaptam a dohányzó asztalkáról a kulcsot, majd kitrappoltam a nagy lakosztályból. Lifttel mentem le a portára.
A srácok ott álltak, bőröndökkel a kezükben.
- Sziasztok! - intettem nekik, majd mikor odaértem mindegyiket magamhoz öleltem.
- Persze most ölelgetsz! - háborodott föl Harry.- Mikor nálunk voltál nem öleltél meg - nyújtotta rám a nyelvét.
- Van ilyen - kuncogtam fel.
- Engem sem ölelt meg nálunk - lett szomorú a hangja Niall-nek.
- Engem megölelt - vihogott fel, öntelten Liam.
- Na szép! - háborgott tovább Harry.
- Várjunk csak! ezt mégis, hogy értitek? Te mindenkinél voltál, csak nálam nem? - emelte ki a 'nálam' szócskát Zayn. - Ch, na ez jól esett! Most haragszom ám! - bólogatott sértődötten, és a hangneme sem volt bíztató.
- Haver, nem akartalak zavarni! - mosolyogtam rá.
- Haver? Most haver? Álmodozz - válaszolt, majd kezeit mellkasán karba fonta, és várta a válaszom.
- Ahogy érzed - sóhajtottam, majd a srácokra néztem.- Nem megyünk fel a szállásra?
- Felőlem, jó lenne tudni, hol leszünk.
- Akkor kövessetek! - mosolyodtam el, majd megindultam a szobánk felé. Mikor felértünk, a kulcsot a zárba dugtam, és fordítottam kettőt rajta, majd kitártam a szoba ajtót.

A srácok bepakolták a cuccaikat, majd mindannyian leültünk a tv elé.
- ez meglehetősen unalmas - húzta el a száját Niall.- Louis - fordult felém, csillogó tekintettel.- Nem szeretnéd idehozni a Benjamint?
- Hát, én nem is tudom ..
- Elkísérlek érte! - ajánlotta Niall, mire nekem egy mosoly jelent meg a szám sarkán.
- Menjünk! - vigyorogtam, majd felálltam. - Akkor majd jövünk.
- Jippí! - mondta unott hangom Zayn, majd rám nyújtotta a nyelvét.
- És még én vagyok a gyerekes! Ilyen apróságon megsértődni - vetettem a szemére, majd kivonultam a lakosztályból, Niall pedig követett.
Együtt fogtunk egy taxit, majd közöltük vele, hogy hova vigyen.
Amint megérkeztünk az úti célunkhoz, kiszálltunk, és megkértük a taxi sofőrt, hogy várjon meg minket.
Egyszerre léptünk fel Niallel a veranda lépcsőjére, majd megnyomtam a csengőt.
De ami ez után következett, nem ígért semmi jót ...




























18 megjegyzés:

  1. kövit!!Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Hali!

    Te most szívatsz?!?!?!?!?!?!?!? Pont itt abbahagyni! Te gonosz! Most várhatok még két napot! :( Hogy bírom én ki azt?!

    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jó!!!kövit gyorsan!!

    VálaszTörlés
  4. Juuj..köviiit!!Gyorssaaan!! :D ♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo lett!
    Miert pont itt kellett abbahagyni??
    Nem gogom kibirni.....

    VálaszTörlés
  6. Köviiitt!!!! de legyen hosszabb:(((

    VálaszTörlés
  7. Kovit gyorsan!!! már alig várom a 31.-ét! és csak 1 kicsit tényleg legyen hosszab.. :) koszi :)

    VálaszTörlés
  8. ez rövid volt de imádom kiváncsi vagyok mit látott :DDD várom a kövit!!!! :D <3

    VálaszTörlés
  9. úristen már nagyon kíváncsi vagyok h mi az h nem ígért semmi jót gyorsan kövit :D

    VálaszTörlés
  10. ahhww...naggyyyon naggyyon jóó lett gyorsan kövit légyszíí.:D<3

    VálaszTörlés
  11. ha tehetném még 100-szor tetszikelném hogy legyen új de sajna nem tudom.:/:c

    VálaszTörlés
  12. Nagyon gyorsan hozd a kövit, mert ha nem, itt bajok lesznekxD

    VálaszTörlés
  13. ez nagyon jó!!! :D kövit!! :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon gyorsan hozd a kövit!! *-* Már alig várom... Nagyon tetszik a történet! :))

    VálaszTörlés
  15. Az en megoldasom a legjobb 2017- ben olvasom ezt a blogot es mar be van fejezve igy nem kell varnom a reszekre

    VálaszTörlés