2012. december 24., hétfő

18.fejezet.~Liam, a lelki pásztor!


18.fejezet.


Liam bólogatva hallgatta  életem történéseit.Volt olyan rész, ahol nézett egy nagyot,- ilyen volt például, mikor csókolóztunk Zoe-val, ott Liam szemei kidülledtek, majd rendezte vonásait.
Szerencsétlen srác, nem elég, hogy a saját házában zaklatom, még neki is panaszkodom ki magamat.
Hát mi ez?
olyan egy béna vagyok ! - fintorodtam el a gondolattól.
- Én nem is tudom, mit mondjak! - dörzsölgette tenyereit Liam, majd a szemembe nézett.
- Én meg nem tudom, hogy mit tegyek!- feleltem.
- Ez igen kínos. De Louis! ezt neked kell eldöntened! Én nem dönthetek helyetted!
- Nem is azt kértem, hogy dönts helyettem! Csak tanácsot.
- Hmm.. igen érdekes. Eleanor, már nem is tudom mióta a barátnőd, Zoe pedig a gyereked anyja. Ez az igazi kínos pillanat.
-  Jam - helyeseltem.
Hihetetlen, hogy Én, pont Én, Louis Tomlinson kerülök ilyen helyzetbe. Na, most megint ostobaságokat beszélek.ez csak jellemző rám, én ilyen esetlen, és szerencsétlen vagyok.
Őszintén remélem, hogy Liamnek lesz valami okos gondolata.
- Hagyd a szívedre a dolgot! - rántott vállat mosolyogva.-  Az lesz a legjobb. Mit érzel itt? - emelte kezét mellkasomra, pont a szívem fölé - A szíved mit mondd?
- Épp ez az! - Nem tudom - sóhajtottam fel szenvedve.
- Mit érzel Eleanor iránt? Mit érzel Zoe iránt? 
- Eleanor szeretem, azaz 1 év csak nem tűnik úgy el. Zoe, Zoe-t pedig az utóbbi időben szerettem meg.
- Mindig azt mondják, hogy az első döntés a legjobb! 
- Ezzel azt próbálod sugallni, hogy Eleanort válasszam.
- Nem! Ne érts félre! Na figyu! Tegyük fel, Zoe-t választod. Mit mondasz Eleanornak? Lesz szíved megbántani? Lesz szíved a szemébe mondani, hogy vége?
- Ne kínozz! - suttogtam. Ennek a gondolatnak a hatására, egy olyan  hatalmas mértékű fájdalom keletkezett a szívemben, mintha valaki bozót vágó késsel próbálna lyukat ásni bele.
- Rendben! Akkor tegyük fel, hogy Eleanort választod! Hogy fogod visszautasítani Zoe-t? Mi van , ha Benjamin megnő, és azt szeretné majd, ha a szülei együtt lennének?Szereted annyira Benjamint, és vele együtt Zoe-t , hogy miattuk felhagyj mindennel? - Liam komoly tekintete a lelkemig hatolt.
Ezt mondtam! Vele mindent meg lehet beszélni! Meghallgat, majd rávezet a jóra! Igazi, kis tündér!
- Borzasztó ezeket elképzelni is! Mind a kettő verzió szar - vágtam rá hanyagul.
- Mint látom, nem sokat segítettem! - húzta el a száját Liam, majd ujjait kezdte tördelni.
- Jaj! Rávezettél pár dologra, amire nem is gondoltam volna! Igenis segítettél! Nem is kicsit!
- Akkor rendben! De mondom, hallgass a szívedre! Lehet, hogy egy kicsit nyálas leszek most, de nálam mindig bejött - nevetett fel halkan, majd egy vigyor jelent meg a képén.
-  Köszönöm - hálálkodtam, majd megöleltem Liamet. - Imádlak , Tesó! - suttogtam a fülébe.

Ekkor nyílt ki az ajtó. Hirtelen pattantunk szét Liammel.
- Ó, megzavartam valamit? - hallatszott egy mókás kacagás.
- Nem, Anyu! Louis éppen csak ... őő - majd Ő is felnevetett.
- Ismét egy kínos pillanat - motyogtam hangosan, mire Karen, csak legyintett.
- Nyugodj meg! tudom, hogy nem vagytok homokosok!
- Ez egészen biztos? - jelent meg egy másik lány feje. Ez minden bizonnyal Nicola.
- De rendes vagy Nicola! - mondta cinikusan Liam.
- Jaj, tudod, hogy viccelek Öcskös! - adott választ, majd eltűnt.
- Gyerekek! Igazából, Én csak azt akartam mondani, hogy kész az ebéd! - nyomta meg az 'ebéd' szót Karen, majd elhagyta a szobát.
- Ebédet hallottam? - húzogattam a szemöldökömet.
- Nem töltöttél te túl sok időt Niall-el? - csapott a vállamra barátom. 
- Megeshet! - kacsintottam, és együtt mentünk le ebédelni.
az ebéd meglehetősen ízletes volt. Igazi Maggi ízek, nyami! Igazán 'omlósz' volt a hús , ahogy a kis srác mondaná a reklámban.
- Karen! Ez mesés volt! Viszont, nagyon hiányzik nekem egy kis .. sör? Az esetleg nincsen? - Mindenki igen hülyén nézett rám. Körülbelül olyan , 'ez komoly?' nézés volt.
- Most mi van? rosszat mondtam? Mert akkor Én sajnálom - kezdtem volna szabadkozni, de Karen ismét legyintett, majd elém rakott egy poharat, majd a hűtőből kivett egy üveg sört.
- Parancsolj Drágám! 
- Köszönöm ! - mosolyogtam, majd kitöltöttem, és belekortyoltam.

Ebéd után, úgy döntöttünk Liammel, hogy elmegyünk sétálni egyet. Nem is volt rossz ötlet! 
Én a sörösüveggel a kezemben mentem egész végig, mert nem ittam meg az egész löttyöt.
A parkban sétáltunk éppen mikor egy lány lépett elénk.
- Liam? - nézett nagy vigyorral a képén Liamre, majd a nyakába ugrott.


Hey girl, on waiting on ya, waiting on ya:D:$
Bocsi, LWWY hallgatok!
Na szóval, reményeim szerintem hoztam ismét pár meglepetést, és kíváncsiságot keltettem bennetek!:D
Remélem, hogy tetszett. Várok komikat, az előző fejinél volt 52 tetszik(*------------------------*) és 16 komi:$ Remélem ide is jönnek komik! 
Akkor fel kell köszöntenünk a mi kis főszereplőnket is, hiszen ma 21 éves kis cukim:$
NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT LOUIS TOMLINSON.<3333
Ésssss
MINDENKINEK
nagyon
Boldog Karácsonyt!:)
Remélem, hogy ez kis egy kisebb karácsonyi ajándék az olvasóknak:'3





17 megjegyzés:

  1. http://ramonaeszayn.blogger.hu/2012/12/24/diiiiiiiijjjjjj

    1. nagyon jó
    2. meglepim van neked :)

    VálaszTörlés
  2. Juj, de szuper lett!Nagyon jó!Imádom!
    Nagyon tehetséges vagy!Komolyan mondom (vagy is írom).
    Örülök, hogy az olvasód lehetek :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett *-* válassza Zoet :D siess a köviviel :))

    VálaszTörlés
  4. Ez a blog a favorite számomra...annyira tetszik az egész :D kíváncsian várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  5. waaah kivamcsi leszek h mi lesz ! *-* imaadooom <3 gyorsan koviit :D

    VálaszTörlés
  6. tyüüü *-* annyira tetszik :)) Következőt :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett :D Szegény Louis most nehéz dolga lesz :D Gyorsan a kövit :D

    VálaszTörlés
  8. imádom :D remélem h Louis és a kicsi Benjamin láthatják egymást :D gyorsan kövit :D

    VálaszTörlés
  9. Imádom:D
    Remélem Louis és Zoe összejönnek*-*
    hamar kövit:)

    VálaszTörlés
  10. Jaj nagyon joooo!!! :DDD
    Kövit gyorsannnnn!!! :DD <3333

    VálaszTörlés
  11. annyira nagyon jóóó. *o* gyorsan köviiiit. :DD ♥

    VálaszTörlés
  12. Neked is Boldog karit és Boldog Szülinapot az én manóómnak :) <3
    Amúgy nagyon jó és már nagyon várom a következőt.. :)

    VálaszTörlés
  13. Mikor jon kovi??? Nagyon jo <3

    VálaszTörlés
  14. mikor jön a kövi ?? :D

    VálaszTörlés
  15. nagyon jó! hamar kovit!!!

    VálaszTörlés