2012. december 19., szerda

17.fejezet.~Újabb úti cél.


17.fejezet.



3 napot töltöttem Hazza-nál.Igazából, semmi érdekeset nem csináltunk, csak nevettünk egész végig, és Harry teljesen 'benyalta' magát Benjaminnál. Benjamin teljesen odavan Harryért, lelkesen ismételgeti a nevét általában.
Már hazavittem a kis srácot.
Zoe nagyon haragudott rám, mert elfelejtettem neki üzenetet írni, és hívni sem hívtam.
Közölte velem, hogy egy idióta vagyok, és megbánta a csókot is ...

De az a csók ... Olyanban még sosem volt részem. Egy fura bizsergés futott végig az egész testemen, míg összeért abban a pár másodpercben az ajkunk. Szinte feltudtam volna robbanni, akkora heves izgalom fogott el.És amikor a szemembe nézett Zoe, mintha hazaértem volna. Nem is olyan rossz érzés ez ...

Louis, mit csinálsz? - dorgáltam magamat gondolatban. 
Zoe csókjairól álmodozom- feleltem gondolatban saját kérdésemre.
- De nem! - mondtam ki hangosan.- Már magadban is beszélsz, te hülye! - motyogtam magam elé meredve, majd a fejemet a tenyerembe temettem.
Mélyeket lélegeztem.
Gyerünk Louis! Nem vagy hülye! Rá kell jönnöd kit is szeretsz igazán! Menni fog! - próbáltam bíztató szavakat sugallni önmagamnak.
Komoly döntés lesz, mivel egyik lány sem közömbös számomra.
Eleanort kimondottam szeretem, viszont Zoe sem egy rondaság, sőt ... talán kimondhatom nyíltan, igazán megkedveltem ezt a lányt!
Idegesít, hogy nem tudom dönteni! NEM TUDOM! - ordított velem belül egy hang. Ez talán a lelkem hangja. Még az sem tudja, mit akarunk.
ebben a helyzetben szoktam Liamtől tanácsot kérni .. várjunk csak!
Hogy én mekkora egy fél eszű, retardált idióta vagyok - szidtam, magamat, majd felpattantam az ágyról ahol eddig terpeszkedtem.
Itt üldögélek, egy londoni szállodában ahelyett, hogy Wolwerhampton felé utaznék egy taxiban, hogy tanácsot kérjek a barátomtól.
összekaptam 2 percen belül a cuccaimat, majd kijelentkeztem a szállodából. onnan kifelé pár szerencsés rajongó elkapott, és készítettünk egy közös fotót, majd rohantam is a taxi felé, amit ugye nem rég rendeltem.

Az út 3 órásra sikeredett, szegény sofőr, ennyit vezetni. De hát kifizettem a munkáját!!
Pontosan Liamék háza előtt tett ki. Jó, hogy tudom még hol lakik Lilike.
Karen biztos nagyon örülni fog hívatlan látogatásomnak, de nekem most szükségem van Liamre.
Felszökkentem a lépcsőkre, majd becsöngettem. 
Az ajtót egy lány nyitotta ki előttem. Ismerős, ismerős , á - szinte fellobbant a kis villany körte a fejem fölött, ez nem más mint a nővére Ruth.
- Louis? Ugye? - hallottam meg a női hangot.
- Öhm igen! Szia! Bejöhetek? Liam itthon van? - zúdítottam kérdéseim hadát Ruthra.
- Neked is szia- mosolygott rám.- Bejöhetsz - mutatott ház a belseje felé, mire Én beléptem.A házban olyan tipikus Liam illat uralkodott.- És igen itthon van, a szobájában találod.
- Milyen meglepő! Otthon kuksol - villantottam egy száz wattos mosolyt, majd elindultam az emelet felé.
Mikor Liam szobájához értem kicsit meglepődtem. Tudtam Én, hogy Toy Story fan, meg minden. De azért ez az élet nagyságú Woody az ajtaján kicsit túlzás.
Próbáltam nem hozzáérni Woodyhoz, de akkora volt, hogy elkerülhetetlen volt az érintkezés.
Bekopogtam.
- Ki az? - hallottam meg a hangot.- Gyere be!
Benyitottam.
Liam az ágyán feküdt, és valami könyvet olvasott. Amikor meglátott, a könyvet maga mellé dobva felült, majd rám nézett.
- Louis? - csillant fel a szeme.- Hát te?
- Szükségem van rád! - csuktam be magam mögött az ajtót, majd Liam mellé mentem , és elhelyezkedtem vele szemben.
- Minek? Hiányoztam? - nevetett fel.
- Igen! Nagyon! 
- Szuper! Na mesélj! Mi bántja a lelkedet? Dr. Liam Payne szolgálatra kész! Na várj! Csak, hogy hitelesebb legyen! - majd felállt, és odament egy nagy ládához, amiből kivett egy ilyen kör keretes szemüveget, és magára rakta. egy fehér, orvosi köpenyt húzott, majd rám tekintett.
- Hallgatom Uram! - változtatta mélyebbre a hangját.
Hát mit ne mondjak? Roppant röhejesen festett ebben a maskarában. Felnevettem.
- Te nagyon hülye vagy!
- Öhm, köszönöm! - mondta még mindig hangját elváltoztatva.
- Liam, kérlek! Komolyodj!
- Wow! - nézett rám nagy szemekkel.- Ezt fura tőled hallani! Nagyon fura - emelte ki a 'fura' szót.- Amúgy ne lopd a szövegemet! Ezt én szoktam mondani!
- Jó, de kérlek szépen! Figyelj rám!
- Figyelek - felelte, majd ledobta az orvos göncöt, és lehuppant az ágyra.
- Az a gond, hogy Én nem tudom , mit tegyek ...
- Mégis, hogy érted ezt? - döntötte oldalra a fejét Liam.
- Hát ... tudod van Zoe, és Eleanor. Én nem tudom kit válasszak! - nyögtem ki a bánatomat.
- Na jó! Ezt most végképp nem értem! - rázta a buksiját Liam. - Tudod mit? Kezd az elején! - mosolyodott el, én pedig mesélni kezdtem.


A várt fejezet! Reménykedem benne, hogy elnyerte a tetszéseteket!! :)
Az előző fejinél, 11 komi, és majdnem 50 tetszik volt*---------* 
Körülbelül ugráltam örömömben!!:D Itt is lesz annyi?:) Nem kötelező, de örülnék! :)



17 megjegyzés:

  1. Juujj imádoom!!! Kérlek siess a köviveeel :D ♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett *-*♥ kövit :))

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó! kiváncsi vagyok kit választ. siess a kovivel! :)

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi leszek arra hogy Liam mit fog neki mondani.:) És nagyon-nagyon jó.:)
    Következőt ;)

    VálaszTörlés
  5. ÁÁÁÁ...Nagyon jo lett..
    Nagyon varom a kovit! <3

    VálaszTörlés
  6. ez nagyon jó lett várom a kövit!!:DD

    VálaszTörlés
  7. kikurt jó siess a kövi résszel.xx :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett!
    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  9. ÁÁÁÁÁ kövit gyorsan mÁR NAGYON VÁROOM!!!!! :DDDDD <3

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Fuu ez nem semmi :oo koviit *--*

    VálaszTörlés
  12. Ez nagyon jó lett ilyen helyzetben én sem tudnék dönteni mármint hogy a történet szerint ki mutatna jobban louisnak vagyis nem úgy na szóval érted :D nagyon szupi lett ez a rész :D megúgy mindegyik gyorsan a kövit

    VálaszTörlés
  13. Jaj Lizi, miért kínzol?:o
    imádom a blogot!:)
    minél hamarabb kövit!(:

    VálaszTörlés
  14. jaaaj annyira aranyos :)

    VálaszTörlés
  15. nagyon jó leeeett! :DD hamar köviit! mondjuk MOST! ;DD

    VálaszTörlés
  16. nekem nagyon tetszik az irásod és nagyon jó a szori . De tényleg szupi :D :)

    VálaszTörlés