2013. június 1., szombat

Olvasóim!

Sziasztok!
Kötelességemnek érzem ide is kiírni pár mondatot.
Mivel a blog befejezett a feliratkozók lassacskán kezdenek eltűnni, ami számomra eléggé furcsa. Sosem bírnám megtenni, hogy leiratkozom egy blogról, amit olvastam, tetszett, és szerettem. Mind egy, Ti dolgotok.
A blog 96 feliratkozóval zárult! Szerintem nem semmi szám, a fogalmazásomhoz képest, ugyanis itt még nem a legfényesebb ellentétben a két legújabb blogommal.
[
Akit esetleg érdekel a fogalmazásban való különbség, kérem nézzen be ebbe a két blogba.
Köszönöm azt a sok jót, amit kaptam tőletek, ehhez a bloghoz is! Sosem tudnám meghálálni, azt a sok megjegyzést, és olvasót. 

Azonban hétfőn(2013-06.03.) lesz a One Direction Történetek Hada ~~ blogom első születésnapja, így jövök számotokra egy kis meglepetéssel. Nem lesz annyira nagy, sőt inkább nekem lesz egy nagy kihívás, hogy összeállítsam. 

xx 
L.T.P.~


1 megjegyzés:

  1. Szia! Meglepi nállam:
    http://mysteriousletterstoniall.blogspot.hu/2014/06/dij-1.html?m=1

    VálaszTörlés