2013. február 3., vasárnap

::.Utószó.::~32.fejezet.~ Az utolsó felvonás!


Befejező rész!


Hello ! Nem is tudom, hogy hol kezdjem...  Előre szólok, hogy ez  a kis ismertető, talán hosszabb lesz, mint maga a fejezet. Mindent le szeretnék írni, s megosztani veletek!

Talán, kezdjük a legelején!
Ez a blog ötlet, még október elején pattant ki az agyamból. Azonnal le is írtam pár embernek, akik azt mondták, hogy jó, s tetszett nekik. Lassan elkezdtem megírni a fejezeteket. Sok visszajelzés jött az első fejezetek után, hogy tetszik, és a rendszeres olvasók is csak gyűltek, ahogy a megjegyzések száma is a fejezetek alatt. Persze, akadtak utálkozók is, de engem Ők érdekelnek a legkevésbé, hiszen, amíg vannak akiknek tetszik az írásom, addig én írok, írok, s írok, míg le nem esik a kezem! (Akkor is írnék, hogyha nem olvasná senki, mert igazándiból imádok írni.) 
Szeretnék köszönetet nyilvánítani, minden kedves olvasómnak, s annak aki feliratkozott, megjegyzéseket írt, itt volt velem! Figyelemmel követte több hónapos munkámat. 
Már sokszor említettem, hogy utálom a befejezéseket, de bölcsen minden hozzátettem ; Ami egyszer elkezdődik, annak egyszer vége is lesz. Ugye? Hát persze. Most jöhetnék, hasonlatokkal, mint valami költő, de nem fogok, hiszen nem vagyok, az, s nem is készülök annak. Legalábbis nem tervezem, hogy öreg koromban, egy papír, s egy toll lesz a kezemben, s írni fogok könyveket. Ez elég ironikusan hangzik. 
Jézusom, most úgy csinálok, mintha a világ dőlne össze ezzel a blognak a befejeztével. Hát bennem körülbelül, egy világ törik össze, hiszen imádtam ezt a blogot írni. Mindig hatalmas lelkesedéssel fogtam hozzá egy új fejezethez, s még nagyobb lelkesedéssel tettem közzé a blogon, hiszen annyian olvastátok, én pedig mindig igyekeztem a kedvetekre tenni.
Így a végére, az előző fejezethez is páran említtetették, hogy legyen egy második évad is. Sajnálom, de nem lesz, ez így kerek, szép, s jó, szerintem. Ha ismét, bölcs szeretnék lenni, akkor azt mondom; Nem az írás minősége számít, s nem is az, hogy hányan olvassák, hanem, hogy maga az író (én) mit gondolok róla. 
Tudom, páran azt gondoljátok: ' Jaj, de bölcs lett valaki hirtelen'. Pedig nem, ez csak azért van, mert most fejeztem be az utolsó fejezetet frissen, s még a hatása alatt vagyok a sokknak, hogy vége. Egy korszak lezárult.. (Ismét bölcs mondat, tudom.)
Oké, lesz majd új blogom, de nekem akkor is ez, az egyik legkedvesebb marad, s eszem ágában sincsen letörölni, hisz miért tenném? Reménykedem benne, - mint már említettem az előző fejezetben -  hogy szeretném, ha további Directionerek is rátalálnának a blogra, s beleolvasnának, majd kijelentenék: Ez, jó volt! 
Mindenki más, biztos van olyan is, akinek nem tetszik, de aki olvassa, annak valószínűleg tetszik, hisz eléggé logikátlan lenne, ha úgy olvasnátok valamit, hogy nem tetszik.  
Lassan, már abbahagyom a dumát, mert tudom, hogy szinte senki sem fogja ezt végigolvasni, csak a leghűségesebbek..talán, még Ők sem. Mind egy, akkor térjünk rá a köszönet nyilvánításra.
Köszönöm mindent, Zitának, hiszen sokszor kihúzott a szarból, s tanácsot adott, tartotta bennem a lelket. Köszönöm Hannának az ötleteket, mert neked mindig van valami jó ! Köszönöm Laurának, akivel ugyan az utóbbi időben rosszul vagyunk, mert utáljuk egymást, de mikor írni kezdtem a blogot, akkor még megvoltunk. Szóval köszönöm Laurának, hogy elősegítette ezt az ötletet! Ha Laura nem lenne, talán ez a blog sem, s annak ellenére, hogy most 'öri hari' van, meg nem beszélünk, én hálás vagyok neki. Sajnálom, ha valakit kihagytam, de még sokkban vagyok én is, hogy nem lesz több fejezet... 
Ezt utálom a legjobban a blogolásban, hogyha vége egy blognak, amit régóta írok, s a szívemhez nőtt, akkor mindig sírok a befejezésnél. Most is, mielőtt leírtam volna az utolsó mondatokat, elsírtam magamat. Sosem bírom ilyenkor. Olyan skizofrénnek érzem magamat néha, mert egyszeriben elkomorodom, s rossz kedvem lesz, előtte, pedig minden happy volt.
Nem is szaporítom tovább szót! Köszönöm, hogy itt vagy, s ezt is így utólag elolvastad, mert tudom, hogy mindenki először a fejezetre volt kíváncsi. 
Szeretlek titeket, s találkozunk a legközelebbi blogomban.


A várva várt fejezet!:




2023.07.23.


Az élet; sokszor elgondolkozom rajta, hogy az enyémet miként lehetne definiálni.
Ha a jó magam egyszerű észjárásával fogjuk fel, akkor egy szóval tudnám jellemezni: Izgalmas.
Ha Liam fejével fordulunk a dolgok felé, akkor azt hiszem azt mondanám, hogy életem festménye, igen színesre sikeredett. Ha Niall felfogásával próbálkozunk, akkor simán, annyit mondunk, életem rostélyosa rendesen megsült, viszont ha Harry szemével nézzük a dolgokat, akkor a válasz, elég perverz lenne. Életem, magasan túllépte a 69 százalékot. De, ha Zayn egoista felfogását nézzük, Ő inkább csöndben meghúzódna a sarokban, és meg sem szólalna. Azaz válasz Tőle nem érkezne. 

Gondolataimból egy lány hang szakított ki.
- Benjamin! Add vissza a babám ! - hangzott fel egy vékonyka, sírós hang az emeletről.
- Nem adom vissza! - hallatszott a válasz azonnal - Nem kellett volna játszani a telefonommal.

Egy újabb vita éleződött ki a gyerekeim között. Általában, jelentéktelen dolgokon kapnak össze, mint például múltkor. Azon vesztek össze, hogy kié legyen az utolsó répa a levesben. Mit ne mondjak, ezeket a kis nézet eltéréseket felettébb szórakoztatónak találom, Zoe viszont kicsit sem. 

- Louis! Csinálj valamit! Én nem bírom! Megint összevesztek, és egyik sem hajlandó engedni! - vágódott le mellém feleségem a kanapéra. Igen, a feleségem, tavaly előtt nyáron megkértem a kezét, Zoe pedig habozás nélkül igent mondott. Még azon a nyáron összeházasodtunk.
- Miért? Figyelj, - fordultam felé, és megfogtam a kezét - Szerintem szórakoztatóak ezek a viták, én legalábbis élvezem, majd Ők rendezik. Nem szükséges a seggükbe mászni, ne hagyatkozzanak ránk, ha felnőttek lesznek, akkor sem leszünk ott mindig, hogy lerendezzük helyettük a dolgaikat, konfliktusaikat.
- De Louis! Még gyerekek! Kicsik! - próbált érvelni Zoe, de én nem hagytam magamat.
- Kicsik - horkantam fel - Benjamin tizenegy éves, tizenegy évesen már egy mászókáról lógtam le fejjel lefelé. Ez pedig egész nap a szobájában ül, vagy a számítógépet nyomja, rosszabb esetben, pedig a telefonját.
- De Louis! Akkor is! Szedd szét őket! Benjamin képes, és kilógatja az erkélyről a húgát! - szorította meg Zoe a kezemet, mire én csak felsóhajtottam, majd válaszoltam:
- Utoljára vagyok hajlandó rendet tenni! - Felálltam, s az emelet felé indultam, hogy elrendezzem a gyerekeimet.
- Már nem azért, de nem mintha olyan sokszor rendet tettél volna - szólt utánam Zoe.
- Nem kértem kommentárt! - löktem még oda egy gyors választ, majd kettesével véve a lépcsőfokokat rohantam az emeletre.
Mihelyt felértem a veszekedők felé vettem az irányt. A viszály helyszíne Benjamin szobája volt.
Az ajtó tárva nyitva volt, a két gyerekem pedig egymással szemben farkas szemet néztek. Ha olyan helyzetben lettünk volna, még fel is nevettem volna.
Bekukucskáltam az ajtón, s figyelni kezdtem a történéseket.
- Benjamin! Megmondalak Anyának, ha kidobod az ablakon a kedvenc babám ! - emelte bátyja felé a kezét Bo. 

Benjamin a nyitott ablak mellett állt, s kezében lévő babát kifelé lógatta az ablakon. Mulatságok perceknek nézünk elébe. Tudom, ez elég gonosz, de olyan vicces veszekedéseik vannak.
Tegnap, ha jól emlékszem Bo lehúzta a WC-n Benjamin Lady Gaga autó grammját, Benjamin annyira dühös lett a húgára, hogy letépte a Hello Kitty-s posztereit, szegény egész este sírt.

- Nesze itt a babád - dobta Deborahoz a játékot Benjamin, majd megindult felém.
- Nem szép dolog hallgatózni - bökött a hasamba.
- Nem szép dolog bántani a kisebbet! - oktattam ki.
- Pf, de olyan idegesítő! - puffogott Benji, majd mérgesen elvonult.
- Mi volt a vita tárgya? - fordultam kislányom felé, aki babáját magához szorítva, megszeppenve figyelt.
- Én csak meg szerettem volna nézni a telefonján valamit, Ő pedig észrevette, és kicsavarta a kezemből, majd megfenyegetett, hogy kidobja a babámat az ablakon - motyogta Bo, majd közelebb jött hozzá, s egyenesen felnézett a szemembe.
- Miért veszekedtek ennyit? - emeltem fel 7, és fél éves lányom, majd elindultam vele lefelé.
- Benjamin mindenen kiakad - forgatta meg a szemeit színpadiasan.
- Én akadok ki mindenen? - találtuk szembe magunkat a fiammal a nappaliban - Ez kedves, Ő játszik a dolgaimmal folyton.
- Benjamin! - tettem le Bo-t, majd nagyobb gyerekem felé fordultam. - Figyelj, Bo még kicsi, te is voltál hét éves, hidd el te sem voltál jobb. Legyél vele elnézőbb. Te vagy az okos és a nagy, Bo felnéz rád.
- Na persze! - fonta karba kezeit mellkasán Benji, majd levágódott a kanapéra, és a tévét kezdte kapcsolgatni. 
- Jól megy az apa szerep ! - csapott hátulról a vállamra egy férfi kéz. Hirtelen azt sem tudtam, hogy mi van. Csináltam egy 360 fokos fordulatot, s szembe találtam magamat Liammel, s Harryvel.
- Ti mit kerestek itt? - húztam fel a szemöldökömet, s érdeklődő tekintetemet rájuk szegeztem.


A kanapén elhelyezkedtünk, Liam pedig mesélni kezdett, hogy eljöttek meglátogatni, hisz évek óta nem láttak. Szerintük nem sokat változtam kinézetileg, ahogy Ők sem. Harrynek még mindig megvannak a göndör fürtjei, s gödröcskéi az arcán, Liam pedig megnövesztette a haját, így díj nyertes sörénye lett. Csinosak voltak, magukhoz képest.

- No, és Zaynt, s Niallt hol hagytátok?
- Biztos elütötte Őket egy kamion - szólt közbe Benjamin, mire egy figyelmeztető pillantást vetettem rá.
- Na, szerintem menjél a szobádba, és ott folytasd a duzzogást! - löktem meg a karját, mire Ő szemöldökét mérgesen összehúzta, s felhúzott orral elvonult.
- Hasonlít rád, még mindig. Te is pont így duzzogtál régen - nevetett fel Harry.
- Most nosztalgiázni fogunk? - mosolyodtam el én is.
- Nem! Azt majd holnap. Akkor érkezik Niall, s Zayn. Niall megéhezett, így lekéste az egyetlen járatot Írországból, Zayn szintúgy lekéste a gépét, mert, hát Ő okot igazándiból nem mondott - vázolta fel a képet előttem Liam.
- Ah, ezek szerint Ők sem változtak semmit - bólogattam magabiztosan.
- Tavaly találkoztam Niallel, mert Mullingarban voltam - kezdett mesélni Harry - Semmit nem változott, félelmetes, hogy mennyire önmaga maradt.
- Ha jobban belegondolunk, mi is önmagunk maradtunk - vigyorogtam a fiúkra, mire Ők érdeklődően tekintettek vissza rám.  - Még mindig szeretem a répát, és a Lamboriniket is.
- És Zoe szereti a répát? 
- Zoe utálja a répát - ült le mellém fintorogva feleségem.
- Annyira egymás ellentétei vagytok, de ezt régebben is sokszor említettük - mondta mosolyogva Liam, majd folytattuk érdekes beszélgetésünket.



*~*~* 




2028.06.19.


Idegesen kevertem a fazékban a levest. 
Miért mindig nekem kell főzni? Minek van nekem feleségem?
Pasiból vagyok, egész nap a tévé előtt kéne henyélnem, és néznem a meccset, vagy a lányommal ellenem. ehelyett, én a konyhában állok, és hagyom, hogy Zoe bohócnak nézzen. Szeretem Őt, de megőrjít ez a folytonos vásárlási láz, ami a vérében van, s szerencsétlenségemre Bo is örökölte tőle, ez a fantasztikus hajlamot. Azaz míg Ők a plázában vásárolgatnak, én addig keverhetem a levest, s idegeskedhetek, hogy a 16 éves fiam megint merre kószál, azokkal az idióta barátaival, mármint azokkal akiket barátainak nevez, közben, csak kihasználják, hogy híres ember fia, s csak a pénzem kell nekik.
Mostanában Benjamin, naponta eljárkál otthonról, és csak este jön haza, vagy volt rá példa, hogy még akkor sem. Persze, mindig kitalál valami ütős kifogást. Legutóbb az volt a magyarázata az esti eltűnésére, hogy segített kivenni a csirkét a sütőből egyik barátnőjének, aztán vacsora után elaludtak. Gondolom, hogy alvás lehetett..
Okos egy kamasz, az egyszer fix.

- Apa! - nyitódott, majd csapódott a konyha ajtó, majd belépett rajta az emlegetett szamár.
- Szia Benji, merre voltál? - fordultam felé.
- Jól áll az a fa kanál - próbálta terelni a témát, de mielőtt közbeszólhattam volna folytatta - Amúgy a belvárosban, nagy hírem van - vett fel barátságos arca egy nagy vigyort.
- Na? - húztam fel a szemöldökömet, majd a levesre összpontosítottam. Gondolom mekkora hír lehet, talált 5 fontot az utcán? Nála általában ez is nagy hír.
- Nem fogod elhinni - húzta tovább az agyamat.
- Kinyögöd még ma?
- Jelentkeztem az x-factorba, és tovább jutottam a táborba - Fordultam egyet a tengelyem körül, s egyenesen fiam szemébe néztem.
- Félelmetes vagy - öleltem magamhoz - El sem tudod hinni, hogy mennyire büszke vagyok rád - veregettem meg a hatát, majd elengedtem.
Csodálatos érzés volt ennek tudatában lenni. Talán a fiam is követni fogja az utamat, talán. Hihetetlen büszkeség töltöttem meg a testemet, kellemes bizsergés futott végig a lábamtól, a fülemig, majd visszafordultam a levesemhez.

Az agyamban emlék képek ezrei jelentek meg a múltról. Életem fény koráról, életem legkedvesebb perceiről. A legkedvesebbek, s ennek csakis egy az oka, mindennek egy gyönyörű szó az oka, ami ezrek életét változtatta meg, vele együtt az enyémet is. Talán, ha ez a szó, vagy fogalom, - hívja mindenki annak, aminek akarja- , nem kel életre, talán Benjamin sem állna most itt előttem, talán Zoe sem vásárolgatna Bo-val a plázában, s talán nem lenne 4 legjobb barátom valahol a világ túl oldalán. S ez a szó, nem más mint; One Direction.





Köszönöm, hogy elolvastad. 
Szeretlek titeket, s találkozunk a legközelebbi blogomban.
Arra szeretnélek kérni, hogyha nem olvastad el a kisregényemet a fejezet legelején, akkor tedd meg, mert nekem fontos! Majd írj egy hosszú kommentárt az érzéseidről, s az egész kerek történetről. Ilyenkor szívesen fogadom a kisregényes kommenteket! Tetszik/ nem tetszik gombot, még utoljára megnyomhatod! 
Addig is, további blogom, ami íródik:
http://directionerekide.blogspot.hu/ (Little Horan) 2.évad teljesen más lesz, s örülnék, ha benéznétek!
Sziasztok! <3 :) xx  
U.I.: Megjegyzéseket ne felejtsétek el, hosszú legyen, s az elején lévő szöveget is lehet elolvasni, mert nem magamnak írtamXD:D
Döntsünk megjegyzés rekordot:D 78 rendszerestől elvárhatok azért ennyit nem? :) Aki pedig a történet során elfelejtett feliratkozni, az megteheti, mert van egy pár ezek között:

Ezt pedig feltétlen be akartam rakni egyik fejezethez:DDDD 69!!!:DDDDDD





40 megjegyzés:

  1. Áhh!Olyan kár, hogy vége.Pedig úgy imádtam olvasni.

    VálaszTörlés
  2. ohh, de kár hogy vége :'( egyik kedvenc blogom vollt!nagyon jó lett a fejezet, a végét meg majdnem bekönnyeztem :) egyszer majd ők is és mi is megöregszünk, és akkor is mosolyogva fogunk visszagondolni erre az időszakra :)AMIKOR MEGTALÁLTAM A BLOGOD, AKKOR ADDIG NEM AKADTAM LE A GÉPRŐL, AMIG EL NEM OLVASTAM AZ ADDIG MEG VOLT RÉSZEKET :D (ezt kis betuvel akartam, bocs xD) na, szóval sajnálom, hogy nem lesz több, de ez a te döntésed, és azt tiszteletben kell tartani! További sok sikert a Little Horanhez, jó (maradék) hétvégét! :D
    Bogi <3

    VálaszTörlés
  3. A véleményem nem változott meg a történet során. Nem én vagyok a blog írója, még is a szívemhez nőtt a történet. Szeretném megköszönni Neked, hogy ilyen élményben részesítettél, mint ez a történet. A fogalmazásmódod egyedi, úgy, ahogy a story is.
    Nagyon sajnálom, hogy vége van, de ami elkezdődik, annak előbb utóbb vége is lesz.
    Így van ez ezzel is, de szép befejezést írtál a történetnek. Így lett kerek az egész...
    A következő blogodat már nagyon várom, biztos,hogy figyelemmel fogom kísérni. Már van is egy olvasód személyemben. (:
    Nem is tudom, még mit írhatnék...Azt hiszem mindent elmondtam...
    Így utoljára...
    Rebeca
    xx

    VálaszTörlés
  4. juuuj nem akarom hogy vége legyeeen :( annyira szeretem ezt a történetet és most végee :'( remélem a következő blogod is ilyen jó lesz mint a többi mert imádom amit és ahogy írsz :)most szívesen mondanám hogy "siess a köivel" de majd a következő blogodba mondhatom csak. nagyon jó lett a befejező rész ♥ Little Diamond Forever ♥
    ui.:én szívesen megnézném Lou fiát :D biztos jól nézhet ki ilyen apa mellett :D

    VálaszTörlés
  5. ez volt az egyik kedvenc blogom. nagyon nagyon jó volt mindig szivesen olvastam. nagyon kár hogy vége lett. : ( nagyon jól írsz. Remélem még sok blogodat olvashatom. :DD ♥

    VálaszTörlés
  6. Á! Nagyon tetszik az egész sztori! Imádom/imádtam olvasni. Volt, hogy megnevettetett volt, hogy elszomórított. Nagyon sajnálom hogy vége, de remélem még nagyon sok történetet olvashatok tőled! Gratulálok ehez a csodálatos bloghoz és sok sikert kívánok a továbbiakhoz is! :)

    VálaszTörlés
  7. Ó te jó ég...hol is kezdjem...ez a blog nagyon nagyon sokat jelentett és jelenteni is fog számomra...
    Amikor elkezdtem olvasni....nos az első benyomásom az volt,hogy te egy igen jó író vagy...a második részénél már kiraktam könyjelzőnek...a harmadiknal már rendszeres olvasó voltam,felirtkoztam és részről-részre nyomon követtem a blogot...egyre jobban szerettem,egyre jobban a szívemhez nőtt...Azt hiszem,mondhatjuk,hogy függője lettem...Mikor megtudtam,hogy a blognak vége lesz,olyan érzésem lett,mintha valaki hirtelen mellkason és gyomron vágott volna...Borzalmas volt,ahogy most is az...Annyira sokat jelentett ez a blog és biztos,hogy újra fogom olvasni és remélhetőleg,mikor másodszorra ide érek nem fogok sírni,úgy mint azt most is teszem...És szeretném ha tudnád,hogy SOHA még csak meg sem fordult a fejembe,hogy ne olvassam el a fejezetek elő vagy utó szóját...minden fejezet minden szavát mindig elolvastam és sosem bántam meg...
    Egy olyan életet fogalmaztál meg,Egy olyan isteni valóságot teremtettél,ami akár valóban meg is történhetne...ilyet csak te tudsz...
    Az időt nem lehet visszaforgatni...el kell fogadni,hogy vége,és hiszem hogy igazad van és ez valóban így a legjobb
    Soha ne feledd,hogy mi...akik itt voltak veled és végig kísértek téged...mi mindig szeretni fogunk téged és az írásaidat,de én tudom,hogy ez az a blog,amit SOHA nem felejtek el....köszönöm.... <3
    :')

    VálaszTörlés
  8. ááááááááááááá Imádom annyira jóóóóóóóó :D kár h vége hiányozni fog ez a blog :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szerettem ezt a blogot!! A blogolásban az utolsó részeket és a búcsúzkodást utálom Én is mindig. Nagyon szerettem ezt a blogod ahogy a többit is!! A fejezetek végén mindig azt vártam, hogy Zoe és Louis összejöjjenek és tessék. Be is jött!! Boldogan az arcomra mosolyt csalva olvastam az utolsó sorokat és lehet, hogy több rész nem lesz de ez a blog mindig is itt lesz a szívemben. (bocsi ha egy kicsit nyálasan hangzik de ez az igazság xDD) Talán majd egy fél év múlva mikor már a következő blogod közepén járok és olvasom akkor talán eszembe fog jutni ez a blog és újra meg újra végig fogom olvasni!! Szóval jó volt ez a blog és sok sikert a következőhöz!! Azonnal szólj ha új blogba kezdtél elsők között akarok lenni!!

    UI.: Én végig olvastam az elején a kis regényed és megértem, hogy milyen nehéz befejezni!! Ja és a 69 (97%) helyett van most 110 (97%) és hát mit nem mondjak az előző szám tényleg perverzre sikeredett!!:DD I LOVE LITTLE DIAMOND!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Jajj de jó volt az egész történet!!! Úgy fog hiányozni! :) <3

    VálaszTörlés
  11. egyszerűen.. egyszerűen nem birom felfogni, hogy vége.. nem lehet! én úgy imádtam ezt a blogot, és imádni fogom, hogy elolvasom még többször is! Tudom, most mindenki hülyének fog nézni, de nem érdekel.. igazándiból sosem érdekelt mások mit gondolnak rólam, és téged se érdekeljen! Soha nem fogom elfelejteni ezt a blogot. És köszönöm, hogy részese lehettem annak, hogy ezt a fanfiction-t olvashattam! mindent köszönök! <3

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Először is,a "kisregényt" a történet előtt olvastam el. :D
    ÚGY FOG HIÁNYOZNI EZ A BLOG!! :'(
    Egyszerűen hihetetlen,mennyire a szívemhez nőtt!Nagyon szívesen olvasgatnék még Zoe-ról és Louis-ról,meg a többiekről,de ez a te döntésed,sajnos nem tudunk ellene mit csinálni.
    Nagyon szerettem a történeted,igaz ami igaz,eleinte furcsának találtam.És véletlenségből találtam csak rá.Egy korábbi történetedet már olvastam,és ha nem láttam volna meg a neved,lehet hogy bele se kezdek.
    Mindig hatalmas örömmel fogadtam a fejezeteket,bár legtöbbször nem mutattam jelét,maximum egy 'Tetszik' gombbal.
    Nagyon fognak hiányozni ezek az izgalmak,vajon mit fognak csinálni ezek az okostojások.xD
    És végül,de nem utolsósorban...MINDENKINEK KÖSZÖNETET MONDTÁL!Annyira szeretem,ha egy író törődik a kommentelőkkel,a feliratkozókkal,vagy akik csak olvassák a blogot.Egyből kiszúrtam ám a nevem. :D Szépen tudsz írni! :)
    Olvasom a Little horan-t is,és nagyon várom már azt az időt,mikor kiírod,hogy egy új blogot szeretnél nekünk mutatni!
    Addig is,amíg nem "találkozunk" egy újabb csodás történetnél ( a Little horan-en kívül),és barangolunk együtt a többiekkel a fantáziád csodás birodalmában,szeretnék elköszönni.
    Viszlát!Nagyon örültem ennek az egésznek.Köszönöm!Mindent köszönök.Hogy egy ötletgazdag történetet olvashattam,hogy itt voltál nekünk,és minden egyéb...

    Nagyon,nagyon örültem a "találkozásnak"!!!
    B.Bodrovaj

    U.I.:Tudom,tudom,kicsit már eleged lehet belőlem.xD Még annyit,hogy szerintem nincs szükség az igazi beszélgetésekre,a történeteid alapján meg lehet ismerni téged,vagy legalábbis valakit,aki ott lakik benned. :D

    VálaszTörlés
  13. 69? Csak mi tudunk ilyet. :DD
    Én nagyon szerettem ezt az egész történetet és sajnálom, hogy befejezed, de megértem. :)
    Az előszót még a fejezet előtt elolvastam és megértem, hogy nehéz befejezni, mert nekem is az lenne. :/

    VálaszTörlés
  14. Istenem olyan rossz érzés,hogy már több részt nem teszel fel :(Pedig én úgy imádtam ezt a blogot♥és szerintem evvel nm vagyok egyedül.Nagyon ügyes vagy írhatnál akárcsak egy filmet is :))♥

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szívesen a komikat és a "lájk"okat Tényleg nem egy szerelmes sztori volt imádtam sajnálom h vége de nagyon jó volt ezek után természetes h be nézek más blogodba is :D Imádtam cuki volt kicsinek Benjamin is bár szívesen meg ismerném 16 évesen is :D Kár h vége :( De ez van puszi :* :)

    VálaszTörlés
  16. Oh de kár,hogy vége :'( Szerintem ez a blog olyan különleges volt,ilyet sehol sem olvastam :) Várom a következő blogodat :D

    VálaszTörlés
  17. nagyon szépen befejezted.Sajnálom hogy vége van a történetnek viszont várom a következő blogodat.Én bevallom nem szeretem ha vége van egy blognak mert néha sírok a végén.Ez ennél is megvolt de csak mert olyan jó lett!Imádom a blogodat és siess a következő bloggal!:)

    VálaszTörlés
  18. Úristen! Én-é-én-én nem tudok megszólalni. Csak bőgök mint egy kisbaba akinek elvették a cukrát...Egyszerűen imádtam ezt a blogot. A befejezés gyönyörű, és nem is gondoltam volna, hogy ilyen lesz. Mikor az utolsó sorokat kezdtem el olvasni bekönnyeztem...nem sírtam, csak majdnem. De mikor kissé lejjebb görgettem a lapot, megláttam a képet, amin ott áll a nevem, és hirtelen a könnyek kidőltek a szememből. Szóval, szerintem nem neked kell megköszönnöd nekünk, hogy ennyit komiztunk, és "Tetszik"-eltünk, hanem NEKÜNK KELL megköszönnünk, hogy megalkottad ezt a BAROMI JÓ blogot <3
    Remélem ez elegendő véleménynyilvánítás volt, By the way I LOVE/D/ THIS BLOG <3

    VálaszTörlés
  19. nagyon szomorú vagyok, hogy vége :') eszméletlenül tetszett az utolsó fejezet, meg úgy az egész blog is :) imádtam, imádom és imádni is fogom... MINDIG! :D bizti olvasni fogom a kövi blogodat is és sok sikert a továbbiakban xxx

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szep!
    Miert lett vege??? Miert??
    Ez volt a masodik kedvenc blogom a Little Horan utan :-)
    Szomoru vagyok mert most nem lessz miert hazasietnem a sulibol mert igen...azert siettem haza h megnezzem van-e uj fejezet <3 Remelem hamar lesz uj blogod nagyon szeretem olvasni az irasaidat <3
    Koszonom h megirtad es kotalaltad ezt a blogot!

    VálaszTörlés
  21. édes istenem! :D annyira, de annyira imádom ezt a blogot. ;) Mint mindig, most is egy remek részt hoztál össze, így a végére. :D Szép befejezés. ;)
    Természetesen én is sajnálom, hogy nem lesz több rész, de az vigasztal, hogy nekivágsz egy új blognak. :D Biztos vagyok benne, hogy az is olyan jó lesz, mint az összes többi. :D Nagyon megörültem, amikor megláttam a nevemet azon a papíron, amire összeírtad a kommentelők nevét ^^
    Köszönöm szépen, hogy 32 fejezeten keresztül örömet okoztál nekem a történeteddel! További sok sikert kívánok a további írásaidhoz, természetesen akkor is számíthatsz rám, mint rendszeres olvasó. :)
    Puszi: Zsófi. <33

    VálaszTörlés
  22. Először is egy díjat szeretnék neked adni :)xx. http://youaremysoul1d.blogspot.hu/ itt megtalálod.:3 a kisregényem hamarosan jön :')

    VálaszTörlés
  23. Hát,mindenesetre nagyon nagyon sajnálom,hogy vége lett. Ez volt az egyik kedvenc blogom. Nagyon a szívemhez nőtt az egész történet. Imádom ahogyan írsz, egyszerűen olyan közvetlen és egyszerű, de mégis mindig írtó izgalmas, vicces vagy éppen szomorú. Nem, ezt nem lehet leírni amit e blog iránt érzek. És hát igen,volt,hogy nem kommentáltam a bejegyzéseket mindig, de az összeset elolvastam.Anyukám tanúskodhat arról,hogy mindig mosolyogni vagy nevetni szoktam,miközben olvastam. Még akaratom ellenére is! Szó-szó imádtam ezt a blogot és remélem még lesznek ilyen imádnivaló blogjaid.
    Pusszancs... :)

    VálaszTörlés
  24. nagyon jó kár hogy vége nagyon jó volt.Nem adja be a másik blogot!

    VálaszTörlés
  25. Ismét le nyügöztél nagyon jó!!!!!
    NAGYON KÁR HOGY VÉGE A BLOGNAK én IMÁDTAM :'( :'( :'( :'( :'(

    VálaszTörlés
  26. Egyszerűen nem tudom szavakba önteni, amit érzek. Emlékszem, hogy anyuék egyszer direkt megkértek, hogy feküdjek le időben, de én gondoltam, lázadok, és egyik december este 9-től nem tudom meddig olvastam, és néhány résznél próbáltam minél halkabban röhögni a paplan alatt. aztán amikor már nem volt több rész aznap este, mert te sem írtad, akkor mérges voltam, mert kétértelmű lett a vége, és kb. még 2 orát gondolkodtam utána, hogy mi lehet majd utána. imádtam, és igazából a secret nights miatt találtam meg (amitől szabályosan megijedtem, de ez lényegtelen). ez az egyik kedvenc blogom, és majdnem elmorzsoltam 1-2 könnycseppet. Nagyon jó, imádom az írásaid, a stílusod, és Benji olyan cuki(*-*). Azóta minden nap 10x néztem meg, hogy van-e új rész, és csalódottan tapasztaltam, ha nem volt, és visítva örültem, ha volt. Várom már az uj blogot, és ezt imádom (bár ezt már mondtam, de nem baj).pusz

    VálaszTörlés
  27. Szia!Szerintem kevés olyan ember van aki rögtön az elejét olvasta ennek a bejegyzésnek - ezek a kevés emberek közé tartozok én is.Imádtam!Amikor elolvastam az első részeket , kíváncsian vártam mi fog ebből kisülni.Hihetetlen!mindig is azt akartam hogy Zoe és Louis összejöjjön és hogy megházasodtak , lett még egy gyerekük...hihetetlen!tök jó!Meglepődtem amikor Benji mondta hogy jelentkezett az X-faktorba..tök jó!Én tök kíváncsi lennék arra hogy hogy teljesít az x-faktorba.Szerintem jó lenne egy olyan történet ahol Benjiről-Benji "útjáról" az x-faktorba van szó.. :)100 szónak is 1 a vége , imádtam a blogod , megérdemled a sikert , további jó írást!!!!!!!

    VálaszTörlés
  28. juuj...nagyon fog hiányozni az a történet az összes közül amit eddig olvastam ez volt a kedvencem. Háát..nem vagyok a szavak embere és nem nagyon tudok beszélni de a lényeg az, hogy hiányozni fog, mert a legrosszabb napjaimon is el tudtam mosolyodni egy egy mondaton :)) Háát....ennyi lenne :DD Sok sikert a kövi történeteidhez ♥ puszi :D Bia xxx

    VálaszTörlés
  29. Ez nagyon jó lett :D majdnem elsírtam magam rajta :') de akkor is nagyon nagyon ó lett :( annyira sajnálom hogy itt a vége de az tuti hogy a következőt is elolvasom csak add meg a címét :D

    VálaszTörlés
  30. Elképesztően jól írsz :D nagyon kár hogy vége van ennek a blognak :( pedig nemrég találtam csak rá, légy ugyanilyen ügyes,sőt akár még jobb a következő blogodban, én szurkolok
    Hajrá ;D

    VálaszTörlés
  31. Szia! Már az elejétől kezdve imádtam a blogod és most is ugyanígy imádom! Elképesztően írsz! Én komolyan mondom ez alatt a pár hónap alatt a példaképem lettél! Én is szeretek írni, de én csak saját szórakozásra. Nagyon kár, hogy vége van a törinek! Remélem hamarosan lesz új blogod, ha lesz én tuti azt is olvasni fogom! Nagyon ügyes vagy és ezt a tehetséget ne hagyd elkallódni hanem inkább kamatoztasd! Belőled egyszer még írónő lesz! Nem akarok tovább búcsúzkodni mivel remélem hamarosan olvashatom az új blogod! Csak így tovább! :D <3 <3

    VálaszTörlés
  32. Szia:)
    Az eleje óta olvasom és leírhatatlan hogy mennyire imádom!Nagyon jó ez az egész amit leírtál.Mindig sikerült izgalmassá tenned a részeket.Sokszor olvastam újra a blogod az elejétől.Pár hónap alatt sokat tanultam tőled.Sok dolgot írtál amit én azóta is eszben tartok.Remélem minél előbb hozod az új blogod és hogy az is ilyen fenomenális lesz mint ez volt.Nem szeretnék sok időre elbúcsúzni tőled:) Szóval minél előbb hozd az új blogot kérlek:)) Sok sikert továbbra is:)) <3 <3

    VálaszTörlés
  33. Szia Zsófi! :)
    Először is nagyon sajnálom, hogy vége a blognak, mindig az első helyen állt, amikor az olvasott blogokon megnéztem, hogy van-e új rész.
    Elárulom, hogy a Te blogaid mindig megfogtak és így határoztam el, hogy én is blogolni kezdek. De soha még csak meg sem fordult a fejemben, hogy lekoppintsam! :)
    Rengeteget tanultam Tőled és mindig (mint most is) elolvasom a "kisregényeidet" a fejezet elején. :D
    Minden blogod más, mint a többi, mert érezni, miközben olvasom, hogy szívből írod és szeretsz írni. És ez az, ami megfogott a blog első részeinél is!
    Nagyon örültem, hogy valaki végre egy ilyen blogot is elkezdett írni!
    Várom a következő blogaidat és mindig el fogom őket lelkiismeretesen olvasni, ígérem! :)
    Nagyon szerettem ezt a blogot! ;)
    És a hozzátartozó rész nagyon jól sikerült!
    Nehéz lesz megszokni, hogy nem olvasom majd ezt a blogot!
    Szóval így a végére, sok sikert a további blogoláshoz, minden megjelenő írásodat el fogom olvasni! :)
    Bocsi, ha ez a komi kicsit búcsúzkodósra sikeredett, szóval ne tekintsd annak, mert még viszont fogsz látni (remélem sokszor) a többi blogod komizói között!
    I love your blog! ♥
    Fanni

    VálaszTörlés
  34. Nagyon szépen köszönök, mindenkinek MINDENT! Olyan aranyos megjegyzéseket kaptam, és nagyon sokat! :) Mindenkinek megválaszolom:D

    VálaszTörlés
  35. Fúú...Hol is kezdjem...na talán ott hogy èn 1 nappal ez elõtt tudtam meg ennek a blognak a lètezèzèt egyik barátnõm jó voltából. Mikor elkezdtem olvasni teljesen magával ragadott a törtènet. Olyan szituációval kezdõdött az egèsz ami teljesen èletszerû. Ès hát kèt nap alatt kivègeztem a blogot. Egyszerûen faltam a sorokat. De olykor ezzembe jutott az az "aprócska" tèny hogy vège lesz. Csak olvastam olvastam az elõszótól a vègszóig minden betût. Elkèpesztõ az amit Te itt letettèl az asztalra. Ès milor elolvastam az utolsó fogalmat : "One Direction" könnybe lábadt a szemem. Csoda hogy bírtam addig száraz szemmel. Èn szeretnèm Neked megköszönni hogy Te ezt itt megírtad! Ès számomra felejthetetlen lesz ez.a blog. Ès kèrhetnèlek arra hogy folytasd folytasd de èn elhiszem azt Neked hogy ennek vège kell legyen. UI: köszönöm ezt Neked ès miután a vègère èrtem nagy üressèg keletkezett bennem. IMÁDOM EZT A BLOGOT :)<3

    VálaszTörlés
  36. Csumii. Nagyon örülök, hogy ràtalàltam a blogodra s el is olvastam. Kifejezetten tetszik az alap sztori, ilyet mèg nem olvastam s a prológusbol nem is ilyenre szàmìtottam.
    Örülök, hogy Louis-on volt több hangsuly, nem pedig Zoe-n, mert hàt hogy is mondjam finoman köcsög, bunko volt s ezèrt meg is utàltam.
    Sok rèsz poènos volt, amiken nagyon röhögtem s nagyon tetszettek! Mikor Louis elmmnt Harryèkhez, Anne elöször teljesen simàn oda köszön Louisnak aztàn leesik neki hogy mi a francot keres ott..xd
    Imàdom! Imàdtam! *_*
    A többi blogod isss.!
    egy nap att elolvastam ezt mivel kissè rövid lett, de ogy kerek ès egèsz!
    Ügyeeeeeeeees vaggyyyy! Gratulaa.
    csumezz, BG.*

    VálaszTörlés
  37. Szia ! Egy kicsit később de végül is olvastam a blogodat ! Egyszerüen fantasztikusan írsz ! Általában blogon vagy könyvön nem szoktam sírni de az utolsó fejezet mekönnyeztetett ! Maga az alap is fergeteges volt a történethez ! Csak gratulálni tudok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  38. Nagyon jó minden egyes rész!
    Nagyon sajnálom , de én nem fogok prózát írni (szűkszavú vagyok )
    És sajnálom , hogy nem lett meg a 78 kommentár , de legalább besegítek hogy minél több legyen :-)Ezt most ne úgy vedd , hogy csak azért írok hogyy minél több legyen , hanem mert kijött belőlem
    U.i.:csak így tovább, nagyon jól írsz
    U.i.2:végül is hosszabb lett mint gondoltam :P

    VálaszTörlés