2013. január 24., csütörtök

26.fejezet.~A balhé!


Sziasztoook!:D Az ígért, mai fejezet! :|


Mivel, kicsit durvára sikeredett, így visszaolvasva, tegyük ki rá a +14-es karikát, jó a mai fiatalság, már kemény szex fanfictionokat olvas, tudom.. de akkor is, nekem jobb a lelkiismeretem, hogy kiírtam.
Kommentárba, őszintén, írjátok le a korotokat, kérlek, tudni szeretném, hogy ki hány éves, és a fejezetről a benyomásotokat, véleményeteket! Tetszik/nem tetszik gombokat is lehet nyomkodni!:)
Jó olvasást!







26.fejezet.




Az ajtó perceken belül kinyílt, és szemben találtam magamat George Arthurral. A vékony, magas körülbelül 185 cm körüli barna hajú, és barna szemű ember, felhúzta a szemöldökét mikor megpillantott.

- Szevas Louis! Mi jártadban erre? Csak nem megsajnáltad Zoet, és hoztad neki vissza Benjikét? - mosolygott rám gúnyosan, mire az öklöm meglendült, és egy hatalmasat vágtam az arcába.

 George megtántorodott, majd mikor észhez tért, megindult felém, én viszont nem hátráltam meg.
Ügyes vagy Louis! Csak így tovább - bíztatott  a kis ördög a vállamon.
- Egyrészt, neked nem Benjike, másrészt pedig, ha még egyszer kezet emelsz a fiamra, akár az anyjára, kitépem a beleidet - köptem a szavakat, mintha szitkozódnék.
- Te bolond vagy! - indult meg felém George, majd szó szerint kilökött az udvarra.
A fűre estem, de azonnal fel is pattantam.
- Szóval verekedni akarsz? Akkor legyen - vigyorodott el, majd közelebb jött hozzám, és egy hatalmasat ütött a hasamba, védekezni sajna nem tudtam,  azt hittem kiköpöm a tüdőmet is.
Talán mégis rossz ötlet volt megütni ezt a dögöt. Így is jártas a verekedésben, még szétver teljesen.
- Még mindig verekedni szeretnél? - rántott fel a földről, majd egy undorító mosoly jelent meg az arcán - Most miért nem beszélsz? Csak nem fáj a hasikád? - kérdezte, majd belevágott ugyan oda még egy nagyot.
Megint a földre estem, már csillagokat láttam.
Vettem pár mély levegőt, majd talpra álltam, s megindultam George felé futva. Neki mentem a pasinak, így hátraestünk, teljes erőből behúztam neki egyet az arcába így rajta tehénkedve.
Undorító dolog egy ember arcába ütni, de a fiamért mindent.
- Igen, verekedni akarok! - válaszoltam, majd egyszerűen szemen köptem, s felálltam róla. - További szép napot, George! - mondtam neki, majd hasamat fogva a kocsim felé vettem az irányt.
- Te, mocskos féreg! - kiabált utánam - Ne is képzeld, hogy elmész - Ebben a pillanatban egy erős fájdalmat éreztem a hátamban, majd minden elsötétült, annyit érzékeltem még, hogy a fejem a betonon koppan.

* Harry szemszöge *

Louis hirtelen rontott ki az ajtón, Benjamint pedig az ölembe helyezte előtte.
Hát ez meg hova megy ilyen sietősen?
- Louis! Hova mész? - kiáltottam utána, de válasz nem érkezett. Egyáltalán meghallotta szavaim?
- Benjamin! Hova ment apukád? - vontam kérdőre a kisfiút, aki könnyes szemekkel nézett rám.
- Nem tudom! - felelt sírva.
- De mit beszéltetek olyan halkan ?
- Kérdezte, hogy George bácsi, tudod anyu barátja, bántott-e, és én elmondtam neki, hogy itt - mutatott csuklójára - bántott.
- Jézus! - csaptam a homlokomra!
Ez egy hatalmas hülyeséget fog csinálni! Ekkora állt össze a kép!
Louis minden bizonnyal Zoeekhoz ment, hogy George-val beszélgessen, rosszabb esetben verekedjen. Louistól bármi kitelik.
A gyereket a kezembe kaptam, és futólépésben indultam az emeletre.
- Liam, Zayn, Niall gyertek gyorsan! Muszáj ! Gyertek már ! - kiáltottam rémülten. Nem hagyhatjuk, hogy Louis baromságot műveljen.
- Mi a fene van ? - szaladt ki a szobájából Niall.
- Mi ez a pánik? - bújt elő Zayn is.
- Mi történt már megint? - Liam.
- Louis elment, hogy ezt a Gerorgeot helyre rakja! Nem hiszem, hogy beszélgetni akar vele!
- Ezt meg honnan veszed?
- Mielőtt elment valami olyasmit mondott, hogy helyre rakja, meg, hogy 2 évig nem áll fel.
- Jézusom ! - néztek össze a srácok.
- azonnal induljunk! - jelentette ki Liam, majd letrappoltunk mind a garázsba, és beültünk a kocsiba.
- Niall! Indítanál már végre? - türelmetlenkedtem, hiszen nekem kellett hátra ülni Benjaminnal.
- Ilyen nincs! Fent maradt a kulcs! - fakadt ki a szőke.
- Akkor menj már érte! - kiabáltam torkom szakadtából Niallel.
- Megyek, megyek - védekezett kezeit maga elé tartva Niall, majd kipattant a kocsiból és elszaladt.
Niall 5 perc múlva tért csak vissza.
- Hol a jó istenben voltál eddig? - markoltam meg idegesen az ülés szélét.
- Bocs, bocs, sürgős menetem volt a WC-n.
- Jó, leszarom! Menjünk már! - keltem ki magamból teljesen.
Sosem szoktam így viselkedni, de most Louis akár meg is halhat, ha nem sietünk.
Niall rálépett a gáz pedálra, s elhagytuk a házunkat.
Idegesen tördeltem az ujjaimat.
- Merre is kell menni? - Niall.
- Itt jobbra ! - felelte Liam, Niall pedig követte az utasítást.

Bekanyarodtunk Zoeek utcájába. Niall itt még gyorsabban hajtott. Mikor a ház már látó távolságba került, szemeimet eresztgettem, történik-e valami,de semmi , majd mikor közelebb értünk, azt hittem a szemem kiesik a helyéről.
Louis, és George verekedtek az udvaron.
Niall leparkolt a ház előtt, én pedig kiugrottam a kocsiból, Liam és Zayn is ugyan így tett.
A verekedőkhöz rohantunk, és lerántottuk Georgeot Louisról. Louis a földön feküdt, arccal a betonon, s nem mozdult. Elég ijesztő látvány volt.
- Én meg akarom ölni - ordítozott George, és rángatózott Liam, Zayn karja között, de ők erősen tartották.
Én letérdeltem Louis mellé, és a hátára fordítottam.
- Mi a jó ég folyik itt? - hallottam meg Zoe hangját, majd egy sikítást. - Mi történt itt?
- Megölöm - kiabált George.
A káosz hatalmas volt, George azt kiabálta, hogy mindenféleképpen meg akarja ölni Louist, akinek arca így is több helyen vérzett, Zoe pedig rémültem áll zöld Audija mellett amivel most érkezett.

Vettem egy mély levegőt, majd Louis mellkasára hajtottam a fejemet.
- Él! - jelentettem ki hangosan, mire a többiek hangosan fújták ki a levegőt.
Niall éppen ekkor szállt ki a kocsiból, majd Benjamint is kivette.
- Ide ne hozd! - kiáltott rá Liam - Meg fog rémülni, vidd innen! Vagy valami! Zoe  vidd innen  Benjamint!
Zoe odaszaladt Niallhoz, és kivette a kezéből a kisfiút, majd magához húzta, és kocsiba ült vele, azonnal elhajtottak.
- Harry! Tegyük a kocsiba! - jött mellém Niall, majd kezeit Louis térde alá csúsztatta, én is ugyan így tettem, csak én a háta alá az egyik, és a feje alá a másik kezemet.
- Egy, kettő, három ! - számoltam, majd egyszerre megemeltük, s behelyeztük a hátsó ülésre.
A másik 2 srác, Liam, és Zayn George-t nyugtatták le, és nyomták be a házba, majd az ajtó becsukódott.
- Gyerünk! Induljunk ! - tapsoltam kettőt, majd beültem az anyós ülésre.
Niall a gáz pedálra lépett, mi pedig teljes gőzzel a kórház felé vettük az irányt.




13 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó lett! Nagyon várom a kövit! Megint kétségek között hagytál...de már megszoktam. :DDD
    Rebeca
    xx
    PS. 15 vagyok (:

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :) Szegény Louii :|
    Amúgy én 13 vagyok :P

    VálaszTörlés
  3. dejóvolt*-*!!köviiiiiit xDD!!
    14 vagyok :DD

    VálaszTörlés
  4. Ez lehetetlen , ilyet még soha se olvastam , pont tőled és ez a rész kissé durvára sikerült.:D 14.vagyok :')) Jaj szegény Louis.:/
    Ujjat amint csak tudod.:)

    VálaszTörlés
  5. szerintem nem volt durva :D 14 vagyook de ne nyírd már ki Lout :D inkább Georgot :) és siess a kövivel :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jo lett!
    Nem lett durva ;-)
    13 vok

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett és szerintem nem volt durva.:)
    am 16 leszek

    VálaszTörlés
  8. izgulok gyorsan kövittt!!! :D

    VálaszTörlés
  9. Imádom szegény louii :( én 15!.....:)

    VálaszTörlés
  10. Kur*a jòl irsz! Én 11 :)

    VálaszTörlés