2013. január 21., hétfő

24.fejezet. ~ Aqua.


Sziasztok! Itt is a friss fejezet!:) Remélem, hogy tetszik, és mindenki komizni fog, aki olvassa a blogot, érdekes, miért nincs mindig 22 megjegyzés, mint a kérdésemnél, hogy hány fejezet legyen?:$ :D Nem kell szégyellni, írjatok csak komit:$ :D Jól esik!:) 

24.fejezet.~




*~*~*

Másnap reggel, Benjamin kitalálta, hogy neki most feltétlenül nyalóka kell, így mehettem a boltba nyalókáért.


***

- Na végre, hogy hazaértél! - pattant fel a kanapéról Zayn, mikor beléptem az ajtón, s tenyereit összecsapta.
- Miért? Készülsz valahova, és így hiányoztam?
- Khm, készülünk valahova! Benjamin találta ki!
- Egek ura - motyogtam az orrom alatt. Tekintetemmel a fiamat kerestem, majd végül meg is találtam. Szemeim kitágultak látványától, majd elnevettem magamat. Egy napszemüveg volt rajta, - ami személy szerint az enyém -, egy rövid nadrág, felül pedig semmi. Kezében, egy kacsás úszó gumi díszelgett.
- Most vagy strandosat játszotok, vagy egyszerűen oda készültök! - állapítottam meg a látottakból.
- Remek! Jól vontad le a következtetést! De te is jössz - nézett rám Liam.
- Persze, hogy megyek - bólintottam, majd Benjaminhoz mentem, és a kezébe raktam a nyalókát, amit kért.
- Parancsolj, fiatal úr, de csak este eheted meg!
- Mert? - lett szomorú arcocskája, mire nekem megesett rajta a szívem.
- Na, jó! Edd meg! - legyintettem - Én addig összekészítek cuccot.
- Milyen kis gondos, az apuci - kuncogott Zayn.
- Vicces vagy, vicces, vicces - mosolyogtam rá gúnyosan, mire Ő csak tovább nevetett.

Felmentem a szobámba, és egy sport táskába bepakoltam a kellő dolgokat, mint például fürdő nadrág, törölköző, és minden egyéb kelléket.

A táskával a vállamon trappoltam le a lépcsőn.
- Na végre! Hát komolyan! Mindig rád kell várni - türelmetlenkedett Harry, majd kilépett az ajtón.
- Apuci - szalad hozzá Benjamin, én pedig kézen fogtam - Kapok majd fagyit a strandot? 
- Átgondolom - villantottam rá egy mosolyt, mire Ő csúnyán nézett rám - Na, jó! De csak azért, mert ilyen édesen nézel ! - kaptam fel a babát, majd egy puszit nyomtam az arcára, s követtem a többieket az autó felé.



***
  
Mihelyt odaértünk a strandra, amit én inkább aquaparknak neveznék, hiszen egy strand az ahol homok van, meg ilyesmi.
Kipakoltuk a kocsiból, és befelé vettük az irányt.
A jegypénztárnál Liam megvette a jegyeket, majd beáramlottunk a helységbe. Az öltözők felé vettük az irányt.
Amint beértünk, mindenki átöltözött, én természetesen segítettem Benjaminnak. 
Niall egy törölközőt kötött a hóna alá, majd elindult kifelé, mi pedig követtük.
Mikor beértünk a aquapark belsejébe Benji szemei felcsillantak a sok színes csúszda láttán.
- Azon lecsúszhatok? - mutatott a kék felé, mire én felnevettem, és bólintottam.
- Na! Niall ne szégyenlősködj már! Vedd le ezt a törölközőt! villantsd ki a kockáid! - röhögött idétlenül Zayn, majd Niall hasára csapott.
- Ezt még megbánod Malik, épp emésztek!
- NA! Viselkedjetek! - szóltam rájuk.
- Igen is apu! - húzták ki magukat a srácok, majd kezüket a homlokuk elé emelték.
- Menjünk már a medencébe! - ugrált a kezeimben Benjamin.
- Ahogy akarod! Felkészülni, vigyázz - és bedobtam a medencébe.
- Te, Louis, mióta tud úszni? - kapta kezeit a szája elé Liam, majd rémülten nézett rá.
- Ő, most óta - feleltem, majd én is bevetettem magam a medencébe, s felhúztam a víz alól Benjamint.

Szegény rémült tekintettel nézett rám, lerítt az arcáról, hogy teljesen megrémült.Arca eltorzult, és sírni kezdett.

- Majdnem megölted! Ha ezt Zoe megtudja, kicsinál ! - jöttek be a többiek a medencébe.
Benjamint magamhoz öleltem, és a hátát kezdtem simogatni.
- Ne haragudj rám! Felelőtlen vagyok.
- Legalább bevallja - lökte meg Liam Harryt, aki Liam hátára ugrott, és leteperte. Együtt tűntek el a víz alatt.
- Tényleg ne haragudj rám ! - emeltem a magasba, mire Ő kapálózni kezdett - Most mi a baj?
- Ugye, nem dobsz bele még egyszer? - jajveszékelt, majd szorosan hozzám bújt.
- Dehogyis!
 De édes pillanat - ugrott a hátamra Niall, mire én elborultam. szegény kisfiam, örök életére utálni fogja a vizet, ezek után.
Mikor kijutottam a víz felszínére, Benjamint kitettem a part szélére, Zaynre bízva.
- Niall, most ütött az órád ! - ugrottam rá, mintha csak játszani akarnék. - Utolsó kívánság? - hátára vetettem magamat, majd egy erőset nyomtam, s már a víz alatt is volt.

***
 A kis vizi kalandunk után, úgy döntöttünk, hogy hanyagoljuk a nagy medencét egy ideig, s megbeszéltük : 
Senki nem mondd egy szót sem Zoenak, Benjamin 'majdnem megfulladásáról'. Nagyon sajnálom, ezt az egészet. Ha nem dobom be oda, akkor talán Niall sem teper le engem, és most Benjamin sem rettegne a víz látványától sem.
-  Kapok fagyit kárpótlásul ?  - mutogatott kisfiam a fagyis bódé felé.
- Persze, neked bármit - kaptam karjaim közé, s iramodtam meg a fagyis felé - De akkor ugye megbeszéltük? Anyukádnak egy szót sem, mert elintézi, hogy soha többé ne találkozzunk.
- Megígérem, Apu, csöndben maradok - felelte csöndbe, majd egy puszit nyomott az arcomra.



8 megjegyzés:

  1. haháá első komi (büszkefej)
    mit ne mondjak elég bizarr fejezet lett. Mármint szegény kölyköt csak úgy bele dobni a vízbe. Minden elismerésem Louisé !
    Jó rész lett

    VálaszTörlés
  2. háát meg sem lepődnék ha ezt Lou a való életben is megcsinálta volna (hogy csak úgy beledobja) szegény gyereknek vízfóbiája lesz és majd együtt ücsörögnek a parton Zaynnel :D (lehet őt is beledobták ) nagyon jó feji lett :D siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  3. "Na! Niall ne szégyenlősködj már! Vedd le ezt a törölközőt! villantsd ki a kockáid!" ezen behaltam.:""D szegény gyermeket így belebaszni a vízbe..:D amúgy nagyón jó lett, siess a kövivel!*------*

    VálaszTörlés
  4. szegény Benjammin :oo Louis de béna isteneem xDDD persze ez nem vicces :DD am nagyon jóó, szóval hamar köviit!! :DD

    VálaszTörlés
  5. szegény Benji :O Louis ilyet többet ne csináljon mert meg fog fulladni :D és akkor nem fog találkozni a fiával :D gyorsan kövit :D

    VálaszTörlés
  6. Szia! Vár rád valami a blogunkon :DD http://ineedahero1d.blogspot.sk/2013/01/elso-dij-d.html

    VálaszTörlés
  7. Szegénykee! Mármint Benji! :D gyorsan kövit! Louis xD

    VálaszTörlés